مقالات دام

چه زمانی می توانید بگوئید گاوتان مبتلا به اسیدوز شده است؟ (علائم اسیدوز)
توسط: در: مقالات دام

بیماری اسیدوز تاثیرات دراز مدتی بر روی، هم چربی و هم پروتئین شیر می­ گذارد. بروز اسیدوز در اوایل شیردهی ممکن است ترکیبات شیر را برای بیش از ۳ ماه کاهش دهد.

راهکارهایی برای مقابله با کپک ها و سموم قارچی
توسط: در: مقالات دام

بسیاری از مواد خوراکی حاوی قارچ هستند. وقتی این قارچها روی دانه غلات و علوفه رشد کنند، مشکلاتی ایجاد می کنند. مایکوتوکسین ها سمومی هستند که توسط کپک های قارچی تولید می شوند.

شش توصیه مهم در مدیریت پرورش گوساله
توسط: در: مقالات دام

در مدیریت پرورش گوساله رعایت کردن شش توصیه بسیار مهم در روزهای ابتدایی پس از تولد باعث می شود تا در مراحل بعدی پرورش گوساله با مشکلات بسیار کمتری مواجه شده و آینده درخشانی در انتظار گوساله های ارزشمند شما باشد.

زمان خرید بره به قیمت مناسب و توصیه های بهداشتی در پرواربندی گوسفند
توسط: در: مقالات دام

زمان خرید بره به قیمت مناسب، توصیه های بهداشتی در پرواربندی گوسفند و نکات قابل توجه در زمان حمل و نقل گوسفند

مطمئن شوید گوساله ها تمامی آنتی بادی های آغوز را دریافت می کنند
توسط: در: مقالات دام

مطالعات بالینی اخیر نشان داده است که حدود ۳۰ درصد از گوساله ها مقدار کافی از آنتی بادی های آغوز را جذب نمی کنند، حتی اگر مقدار مناسبی دریافت کنند.

چه کارهایی برای گوساله نارس متولد شده باید انجام دهیم تا شروع بهتری داشته باشد؟
توسط: در: مقالات دام

از آنجایی که تمامی گوساله ها باید مراقبت های عالی و یکسانی داشته باشند، توصیه های اصلی و پایه برای گوساله های تازه متولد شده مشابه می باشد ولی تلاش های بیشتری بایستی به منظور بهبود و تقویت سلامتی آنها صورت گیرد.

اهمیت دقت تشخیص فحلی در گاوداری ها
توسط: در: مقالات دام

صحت و کارایی تشخیص فحلی برای موفقیت برنامه های تولید مثلی مزارع پرورش گاو شیری بسیار حیاتی است. سود دهی گله به دلایل زیر به تشخیص فحلی وابسته و متکی است:

    پایگاه اطلاع رسانی صنعت دام و طیور و آبزیان (دستچین) با هدف ایجاد یک ابزار اطلاعاتی و ارتباطی کاربردی برای تولیدکنندگان و فعالان این صنایع، در پاییز سال 1390 آغاز به کار نمود.
    اصلی ترین هدف وب سایت دستچین، برطرف نمودن نیاز اطلاعاتی و ارتباطی تولیدکنندگان زحمتکش و شریف این صنایع جهت ارائه بهتر و موثرتر تولیدات خود و کمک به برقراری ارتباط مستقیم و بی واسطه میان تولیدکننده اصلی و خریدار نهایی است.

    نشانی

    کرج، رجایی شهر، بلوار سه باندی، ایستگاه پل، روبروی بانک رفاه کارگران

    تلفن

    34437063 و 34431581 (026)

    ایمیل

    info@dastchin.ir

    سبد خرید