مقالات دام

بیماری اسیدوز شکمبه در گاوهای شیری (۶-درمان اسیدوز)
توسط: در: مقالات دام

درمان اسیدوز بسیار مشکل است. دامپزشک باید تشخیص دهد که آیا دارو درمانی به تنهایی کافی است یا اینکه عمل جراحی رومینوتومی لازم است. بعلاوه در صورتیکه نشانه های اسیدوز تا ۲۴ ساعت باقی بماند صدمات وارده به مخاط شکمبه به حدی است که ممکن است هیچ درمانی سبب...

شناخت دستگاه گوارش گاو می تواند به تامین نیازهای تغذیه ای گاو کمک زیادی کند.
توسط: در: مقالات دام

آشنایی با نقش بخش های مختلف دستگاه گوارش می تواند به شما کمک کند تا اطمینان پیدا کنید که گاوها مواد مغذی مورد نیاز خود را برای حفظ و بهبود عملکرد تولید دریافت می‌کنند.

هنگام تلقیح مصنوعی دام، تخلیه دقیق اسپرم میزان آبستنی را بهبود می دهد
توسط: در: مقالات دام

مزایای تلقیح مصنوعی گسترده بوده و شامل اطمینان بیشتر به پیشرفت ژنتیکی، دسترسی به انتخاب وسیع تری از گاوهای نر و بهبود ایمنی دامداری می باشد. همان طور که مهارت را یاد می گیرید، باید درک خود از این دانش را نیز افزایش دهید.

امکانات لازم برای پرورش گله بزهای شیری اصلاح شده سانن و آلپاین
توسط: در: مقالات دام

در عین بالاتر بودن تولید شیر بزهای نژاد سانن و آلپاین نیازهای آنها نیز نسبت به بزهای بومی بالاتر است. دامدارانی که مایل به پرورش بزهای سانن یا آلپاین هستند باید جایگاه مناسب، خوراک مورد نیاز و تجهیزات و لوازم بهداشتی لازم را در دامداری پیش بینی نماین...

خریداران، پول بیشتری برای ماست های خوشمزه تولید شده از شیر گاوهای تحت آسایش می پردازند
توسط: در: مقالات دام

از یک گروه ۱۰۴ نفری از مصرف کنندگان، در مورد میزان تمایل شان به ماست کم چرب و خالص تحت ۳ شرایط زیر سئوال شد.

شش توصیه مهم در مدیریت پرورش گوساله
توسط: در: مقالات دام

در مدیریت پرورش گوساله رعایت کردن شش توصیه بسیار مهم در روزهای ابتدایی پس از تولد باعث می شود تا در مراحل بعدی پرورش گوساله با مشکلات بسیار کمتری مواجه شده و آینده درخشانی در انتظار گوساله های ارزشمند شما باشد.

بیماری اسیدوز شکمبه در گاوهای شیری (۲-تشخیص اسیدوز)
توسط: در: مقالات دام

استفاده از مقادیر بالای غلات در جیره گاوهای شیری در کوتاه مدت سبب افزایش تولید شیر می شود اما در دراز مدت باعث بروز اسیدوز شکمبه و عوارض آن خواهدشد. در این نوشتار به تشریح بیماری، توصیف نشانه ها، روشهای تشخیص و پیشگیری و درمان آن پرداخته شده است.

    پایگاه اطلاع رسانی صنعت دام و طیور و آبزیان (دستچین) با هدف ایجاد یک ابزار اطلاعاتی و ارتباطی کاربردی برای تولیدکنندگان و فعالان این صنایع، در پاییز سال 1390 آغاز به کار نمود.
    اصلی ترین هدف وب سایت دستچین، برطرف نمودن نیاز اطلاعاتی و ارتباطی تولیدکنندگان زحمتکش و شریف این صنایع جهت ارائه بهتر و موثرتر تولیدات خود و کمک به برقراری ارتباط مستقیم و بی واسطه میان تولیدکننده اصلی و خریدار نهایی است.

    نشانی

    کرج، رجایی شهر، بلوار سه باندی، ایستگاه پل، روبروی بانک رفاه کارگران

    تلفن

    34437063 و 34431581 (026)

    ایمیل

    info@dastchin.ir

    سبد خرید